Thursday, February 12, 2009

坏人

Listening to a song that may touch everyone..or mayb describing my feelings..






方炯镔 - 坏人 作词:马嵩惟 作曲:方炯镔 编曲:杨阳 专辑:好人?!Abin


那一扇车门关出我们的裂痕一声就震断了回头的路程爱无法均分以后就留给你们也许用伤害结束爱才更动人容忍的人其实并不笨只是宁可对自己残忍既然爱不能恒温祝福就给你下一个人你是好人也是个坏人对我坦承只为了朝他狂奔不能放任所以放了这点痛我还能忍我是好人也是个坏人分得够狠你才有借口转身宁愿爱一点不剩也不忍看恋人爱成路人三个人从不对等总有个人必须牺牲那永恒就等他带你完成你是好人也是个坏人对我坦承只为了朝他狂奔不能放任所以放了这点痛我还能忍我是好人也是个坏人分得够狠你才有借口转身宁愿爱一点不剩也不忍看恋人爱成路人宁愿爱一点不剩也不忍看恋人爱成路人

Its a normal day with different feelings...its bored and moody..its gonna valentines..and things going wrong..izzit my problems??Things not mess up in a hard period but will change at the final momment...its true and wat can do..juz smile and wait for he next sunny day..


2person in a world wont be the same and know wat the hell is each other thinking...


Its gonna be a long..long..long holiday..



Song Playing-坏人( 方炯镔)

No comments:

Post a Comment